p/s ; SORRY, RIGHT CLICK NOT ALLOWED HERE !

* menyesal OR kecewa

assalamualaikum kawan-2, korang sehat ? aku nak share story about my friend, nama dy D**s ! teet .. ( name cannot be display ) semalam die call aku then tanye " Su kalau awak lah .. sanggup menyesal ke kecewa? " fuhh !! soalan die mang bawak maut kan, NAUZUBILLAH, aku terpaku kejap ... -.-



aku actually tak pandai sangat nak bersastera kat sini , just bagi pendapat jelah kan, bagi aku menyesal tuh satu pengajaran, tpi kalo ikot kan kecewa pon pengajaran jugak, tp sbb kedua-2 perkataan ni berbeza, susah nak terang, sbb aku just paham untuk diri aku, kalau ikot aku lah, aku lebih rela kecewa dari menyesal, sbb aku pilih kecewa bcoz, aku jenis yg tak suka menyesal, aku just fikir kalau kite menyesal sekali pon kite tak kan dapat ape-2, sbb benda dah jadi kan, menangis mcm ape sekali pon, tak kan dapat hasil, hidup ni tak boleh nak undur kan masa, just fikir matang, ini pendapat aku lah,

##  mature and be yourself, fikir apa yg terbaik untuk diri. 
peace ! n smile  

No comments:

Post a Comment