p/s ; SORRY, RIGHT CLICK NOT ALLOWED HERE !

Jujur Membawa Kebahagian :)

seorang gurl ni baru lepas dikecewekan oleh boy die , die mati2 pcaye boy die setie dekat die tapi boy die lgsung tak faham perasaan die , lepas die break ngn boy die , die teradd sorang laki ni , laki ni mmg hot , jgn tnye la kan knape rmai yg like bile laki tuhh buat status relationship to single kan , gurl ni ttbe jd sayang dekat laki ni , tapi die tak tahu laki 2 suke die ke takk , so , die start im dengan laki tuhh ,

gurl : hye ,
boy : hye .
gurl : ramai kate u fake , its true ?
boy : tak , i yg betull ,
gurl : ouh ouke :) hihi ,
boy : oke2 ,
gurl : anda hott :)
boy : thnks , u pun same , haha :D
.........


start hari tuhh gurl n laki tuhh jd rapat , setiap kali gurl tuh im ngn laki tuh , die msti gelak sorang2 sbb laki tuhh suke ulang ayt due kali , laki tuhh suke gelakk , laki tuh slalu buat die hepyy , tapi gurl ni tak yakin yg die syg laki ni ikhlas dari hati or sbb budak laki tuhh hot n hensem . satu hari ni gurl ni trmenung sorang2 , die ckp dengn hati die ,


gurl : kenape aku cepat syg dengan boy yg hot , yg tak hot aku tanak lyan , ? aku rse tak setaraf !
hati : cube kamu bygkan , npe boy yg hot kadang2 tak lyn gurl ? sbb die rse gurl tuh tak hott ,
gurl : hmm , npe nak pilih yg hot ? yg tak hot pun ade prasaan jugak kan ?
hati : begitu jugak kmu , npe kmu tak mncintai boy yg tak hot , npe mncintai boy yg hot ?


walau ape2 pun gurl tuh tetap keras kepala n myatakan yg die tulus mncintai laki tuhh smpai die cri jalan supaye laki tuh jatuh hati dengan die tpi gurl tuh malu untuk bgtau yg die syg laki trsebut , kelemahan gurl ni slalu mmkirkan yg lelaki tuh tak lyn gurl mcm dye sehingge mlunturkan smgt diri sndri , die selalu mgharapkan bntuan kawan2 untuk bgtau laki tuh yg die syg laki tuh tapi kawan2 nye myuruh die mggunekan titik peluh nye sndri . nmun demikian , gurl ni tetap keras kepala dan ttap mnanti kedatangn kate2 sayang dari lelaki trsebut . gurl ni brckp sndri ,


please syg aku , aku syg kaw gile , aku tahu kaw tak lyan gurl mcm aku tapi aku nk kaw tahu yg aku syg kaw sgt , kaw lain , kaw tak sme dengan boy laen , ak syg kaw , please bukak hati kaw untuk aku , skit pun tak ape , aku syg kaw sgt , ( smpai mnjerit n mnitiskan air mate ) aku nk kaw jd milik aku , kaw bukan untuk gurl lain , kaw untuk aku . tapi die lupe yg die slalu mgatakan ayt 2 pade ex die , die mngis dan trus mgenangkan nsib die , smpai sekarang die selalu mnnti kate2 syg dari lelaki tuhh , malang sekali , lelaki tuh tak prnah2 mgatakan atau mgajak untuk brsame gurl tuhh walaupun perkataan SAYANG selalu ditujukan pade gurl tuhh . jd , gurl tuh sggup tggu laki tuh smpai sekrang dan mnolak 25 cinta dari lelaki lain semate mate untuk lelaki tuhh .


sudah due mggu , laki tuh msih belum mgatakan cinta n gurl tuh mule fedap sehingge mngabaikan semue kesihatan nye ,
akhirnya gurl tuh trus bgtahu laki tuh yg die suke laki tuhh , die ajk laki tuh brjumpe . gurl tuh sggup pergi ke kl semate2 nk bjumpe lelaki tuhh , si gurl dduk d johor , die mnggu laki tuhh di cafe , suda due jam , laki tuh belum muncul depan mate . gurl tuh sakit hati , pggilan lgsung tak di angkat , die tggu dan tggu , msih belum smpai , die kol laki tuhh , laki tuh agkat n gurl tuh trus memaki lelaki tuh , berkate , BODOH , U TAHU I TGGU U DAH 3 JAM , JANJI CM ANJING LA U NI , SETAN, I DTG DARI JAUH U TAHU ? laki tuh boleh ketawe n kate SORRY , I TAK BOLEH PEGI , K BYE , smbil mnitis air mate dan trus pergi ke pintu keluar cafe tuhh ,. tibe d pintu keluar cafe , ade seorang laki dtg dan memgang tgn gurl trsebut n mgatakn SUMPAH ! I TAKKAN PNAH KECEWAKAN ORG YG I SAYANG , gurl tuh trgamam dan memarahi laki tuhh , APE PEGANG2 TGN AKU HA , LEPAS , AKU TAK KENAL KAW , gurl tuh terus pegi n laki tuh jerit n kate TAK KAN PNAH SYG I DEKAT U HILANG , I TAU U SYG I KAN ? prjalanan gurl tuh brhenti n memusing mgalihkan keple nye ke arah lelaki trsebut n mengingati rupe lelaki yg di idam idam kan itu , laki tuh dtg padenye n miss kol num gurl tuhh , gurl tuh kate ? u ke ni ? laki tuh trus senyum n hug gurl tuhh , gurl tuh senyum n mngis gmbira :)

p/s : jujur lah jika kite benar2 mncintai seseorang itu , katekan lah jika bnar2 mnyayangi seseorang tuhh :) sesungguhnye kite di cipta untuk mncari pasangan :)

No comments:

Post a Comment